lauantai 16. joulukuuta 2017

Kettumaista joulua! ♥

Meidän ovi on tänäkin vuonna tässä rapussa ainoa, jossa on joulukranssi. Ja mielestäni se on vielä erityisen hieno. Kranssi on itse tehty, muttei minun tekemäni. Se on Etolasta ns. käsintehtyjen tuotteitten osastolta. Etolassa on viimevuosina ollut todella ihania joulujuttuja ja niinhän sieltä tänäkin vuonna löytyi jos vaikka mitä. 






Minä olen aivan mahdoton kettufani ja olin pakahtua onnesta kun löysin nämä ihanat jouluketut Etolan uusien tuotteitten valikoimasta. 


Pakko oli myös tällainen ihastuttava ovistopparikettu meille kotiuttaa, se kun oli viimeinen lajiaan - anakin sillä hetkellä. 


Jos teilläpäin vain on Etola niin suosittelen piipahtamaan. Minä ainakin sain hyvän tovin siellä kulutettua. Ja oli kivoja prosenttitarjouksia esimerkiksi kransseista ja tontuista. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajattelitko jotain? Ole kiltti ja kirjoita se sanoiksi (: