maanantai 23. joulukuuta 2013

Joulukalenteri: 23. luukku

AATONAATTO! :O

Koko aamun olen hääräillyt keittiössä kylmäsavukirjolohihyydykkeen ja pätkisjuustokakun parissa. Nyt saan vihdoin levähtää. Joulutortut ovat uunissa ja kotona on ihanan rauhallista kun mies on vielä töissä. Enää on kesken yksi projekti, mutta se on onneksi mukavaa puuhaa ja valmistuu kyllä vielä iltaan mennessä. 

Minä olen koonnut miehen lahjapinon jo odottamaan tätä iltaa, jolloin ne avaamme. 


Tuo punainen paketti tosin on miehen äidiltä minulle. (: 

Tämän päivän luukusta ei enää aukea mitään muuta vinkkiä tai ideaa kuin se, että rauhoittukaa nauttimaan aatonaaton ihanasta tunnelmasta. Minä tein sen virheen jo aamulla, että hosuin ja menetin hermoni, mutta nyt aion korjata tilanteen. Tänään en aio enää kiirehtiä minkään asian suhteen, vaan rentoutua ja virittäytyä huomisen aaton tunnelmaan. ♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajattelitko jotain? Ole kiltti ja kirjoita se sanoiksi (: