keskiviikko 19. joulukuuta 2012

Tunnustus

Sain tänään ihanan yllätyksen MutkuMieHaluun!-blogin Heiriltä - A blog with substance -tunnustuksen. Kiitän siitä koko sydämestäni, kerrassaan ihana yllätys!


OHJEET: 

1. Kiitä bloggaria
2. Jaa tunnustus kahdeksalle muulle bloggarille. 
3. Ilmoita heille haastavasi heidät mukaan.
4. Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi.

VALITSEMANI BLOGIT:


8 SATUNNAISTA ASIAA MINUSTA...

1. Laiskistun jos minulla on liikaa vapaa-aikaa
2. Minun on pakko pedata sänky aamulla, sillä jos se on petaamatta kun tulen iltapäivällä kotiin, suutun melkoisesti. 
3. En tykkää rosollista.
4. Kirjoitan mieluiten kaunolla - jos kirjoitan käsin.
5. Ärsyynnyn kovistä äänistä.
6. Rakastan leipomista.
7. Piilotan mieheni esille laittamia rumia esineitä.
8. En omista kosketusnäytöllistä puhelinta vieläkään.

4 kommenttia:

  1. Kaunis kiitos tunnustuksesta! :)

    VastaaPoista
  2. Oi kiitos ihanasta tunnustuksesta! Antaisin sen sinulle takaisin (en samaa, vaan uuden), sillä sinun blogisi on se johon aina ensimmäisenä suuntaan, mutta koska olet jo kertonut kahdeksan hauskaa asiaa itsestäsi niin laitan tämän jakoon muille ihanille blogeille. Sinun kahdeksan asiaa itsestäsi liippasivat muuten aika läheltä minun luonteenpiirteitäni, ainoat erot on että minä pidän rosollista ja puhelimeni on kosketusnäytöllinen. :)
    ps. pakkohan niitä joitakin rumia juttuja on piilottaa. Ihan oikeasti!

    VastaaPoista
  3. Lämmon kiitos tunnustuksestasi!! :) Mä palaan tähän mun blogissani viimeistään joulun jälkeen!! Ihanaa joulunodotusta!!

    VastaaPoista
  4. Kiitos! Harmillisen vähän uutta substanssia on vaan tullut tuotettua blogiin viime aikoina, mutta toivottavasti nyt loman alkaessa vielä jotain... Tähän tunnustukseen minäkin sanon palaavani viimeistään joulun jälkeen. :)

    VastaaPoista

Ajattelitko jotain? Ole kiltti ja kirjoita se sanoiksi (: